Sommarlov por favore!

Det är bara sååå jävlans in i helvetets äckligaste bajs fucking tråkigt just nu så attman bara vill gå o lägga sig o inte gå upp förrens det är midsommar typ... då blir det nog kul.
Men skolan...!! Vem fan orkar mer nu...?!? Är så grymt irriterad på mig själv o mitt cepe dåliga aa jag vet inte allt typ... jag måste lära mig o planera bättre o så måste jag skaffa lite motivation till hösten för som det ser ut nu kommer det inte vara särskildt kul o hämta ut betygen på onsdag om man heter cecilia winkler....

DÖD ÅT ALLA LÄRARE!! Iallafall alla som är dumma.... peace out för i helvete!!

Kommentarer
Postat av: Kajshi!

jag gillar dig iallafall flickvän!! :D ;)

Postat av: Anonym

yaay :D:D när ska du o jag leka då bruden ;)

2007-06-14 @ 21:34:57
URL: http://cilija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback