Hey guys,

cp livet forsatter har borta. Kan verkligen inte skriva om allt som hander har borta nu pa bloggen dels ar det for mkt och dels ar det for privat eller natt. Vet ju inte vilka som laser (hej lena, hej dan!) men iaf.. Igar var en riktig slapp dag gick upp akte downtown och gjorde lite shopping. And you know what happend?! You know that really cool store called Abercrombie & Fitch? The one where it only works models in? It was so funny cuz the manger just randomly came up to me and asked if i wanted to work there.. haha, thats so cool. men saklart var jag ju tvunen o saga nej, men han lovade att dte alltid fanns en plats dar for mig om jag skulle vilja komma tillbaka o bo dar for a longer time, haha cutie pumpkin' 

Ikvall ar det party, igen, kommer vara soo feed pa det efter yttligare tva veckor har. haha, men det ar kul! Undrar vad for cp som ska handa ikvall... Jaja, ha det bast vanner o fiender! Peace out 


Kommentarer
Postat av: tette bu

Hje dude
kommer du ihåg mig?? :D
SAKNAR DIG!! när anländer du hem??
SER ATT DU HAR DET SJUUKT KUL DÄR BORTA!!!!!!!!!!!
avis x 1000000

2007-07-21 @ 13:03:16
Postat av: Anonym

jag undrar också när du kommer hem

Postat av: Anonym

MINA FLICKS! Long time no seen.. jag är hemma nu, så jjag antar att vi ses på fredag :D då blire party igen YAAY cant wait to see you guys!

2007-07-30 @ 19:14:38
URL: http://cilija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback