Va?

Shit frida, när jag såg att både du o clara skrivit komentarer igen vart jag för nån sekund rädd att min blogg skulle bli något slags forum för hästtöntar. O detta bara för att jag satte ord på en av mina silly tankar. (Vadå! Det är väl inte helt klart att hästar kan bli tjocka!? Dom ser ju inte tjocka ut! Vet folk sånt här?) Drog sen en lättnandes suck när jag sen insåg att så inte var fallet. Thank god!

Kom nyss hem från en extremt misslyckad utekväll. Hade faktiskt fina förhoppningar den här gången men icke... Jag kände mig iaf nå grymt nöjd när jag äntligen fick sätta mig i en varm o skön taxi som jag visste skulle klara att ta mig ända fram till dörren.
Och vart överlycklig när jag insåg hur smart drag det var att åka hem när jag gjorde. De stackarna står säkert kvar där ute i ett halvt nerbrändt (?) båtförråd som är en kvadrat meter stort och hackar tänder för att det inte finns nån isolering i stughelvetet. Man, vad jag gillar att klaga! Damn it feels good to be home.

Borde kanske gå o lägga mig nu men jag orkar inte, för trött. Men måste... Ja, nej, ja, neeeej... Jag ska vara på gymet kl 10.30 mañana för att gå på ett yoga pass. YES, fit for fight. Not.

Peace out

Kommentarer
Postat av: Frida

jag ska sluta häst-tönta mig på din blogg!

och va du va hurtig då! yoga? herre. själv sitter jag och försöker glömma det "halvt nerbrända båtförråd som var en kvadrat meter stort och där man hackade tänder för att det inte fanns nån isolering i stughelvetet". exakt!!!

Postat av: clara

jag har inte nämt en enda rad om hästar???!!! Jag fattar ingenting. vad är detta för anklagelser?

2007-01-14 @ 15:43:19
URL: http://clarast.blogg.se
Postat av: Bra bättre cecilia

Frida: Bra där! Vart jävligt orolig där ett tag, no kidding..Jag vet! HAHA o jag kom inte ens till stughelvetet xD

Claire Bara det att jag förknippar ditt namn med häst-nörd-fasoner gums no offence but hey it's you!

2007-01-14 @ 16:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback