Till Behnam (stavning?)

Jaa så var det måndag igen, meaning en massa ångest inför veckans alla måsten. Läxor som måste läsas, prov skrivas, morgonfrillor tuktas och gluggar bekämpas. Life on the edge, i know...
Men men tacka vet jag helger, dom dyker alltid upp när man verkligen inte skulle orkat en sekund till i den äckliga byggnaden vissa kallar Tibble Gymnasium.
Okej det finns ju såklart undantag, som de dagarna då man är helt säker på att det är fredag men sen inser att det bara är onsdag. Finns det något värre eller?
Men som tur är för mig  kommer det inte hända i fortsättningen. Min mamma kom nyss hem med strumpor till mig. Strumpor där det står veckodagarna på.
Såvida jag inte sätter på mig fel strumpor vill säga...

Spelar roll? Men speaking of helg, min var skön. Slutade tidigt i på fredagen och åkte hem för att städa, stryka och duscha. Men nu när jag tänker efter så gjorde jag ju faktiskt inte nått av det.
Jaa tiden bara fllög iväg och vipps så stod Tessie utanför dörren.
Tillsammans kilade vi över till Malle Balle där vi åt en enastående middag och njöt av trevligt sällskap (och en hund).
Efter ett tag fick några för sig att leka patetiska och drog ut, här censureras det kraftigt för allas bästa, men dom kom ju såklart tillbaka nästan oroväckande snabbt. Tur det för oss random flicks som stannade kvar.

Annars var det ju mest chilln' en riktigt mysig helg. Gillar söndagen speciellt, alltså efter det att jag gått hem från Stockholmsvägen efter det att jag missat bussen hem från yogan.
Juste, yoga en söndagmorgon kl 10.30, hurtbulle eller vad?

Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback