Sjukling 24/7

Skulle haft friluftsdag idag ju, var nästan taggad på det igår då jag äntligen började se något unns av ljus i slutet av den här jevla sjukdoms tunneln... Men icke!
Vaknade imorse o mådde dåligt, nått var fel, nått som jag inte kunde sätta fingret på rikitgt...
Men jag skiter i det och slänger på mig kläderna och springer upp för att äta frukost efter som jag såklart har försovit mig.
Går in i köket och känner nån slags värmechock komma över mig. Får börja kämpa för att få luft och känner sakta hur benen viker sig under mig. Hela tiden är jag medveten om vad som händer man jag kan inte göra nått för att stoppa det. Riktigt läskigt. Pappa som sitter i telefon i soffan hör när jag trillar till golvet och springer bort till mig för att kolla vad som hänt.
Han vart nog lite skakad när jag börjar gråta utav chocken... Lilla pappa!

Han ber att få ringa tillbaka och hjälper mig upp, sen kom vi på att det nog var bäst att jag stannar hemma idag.. Klokt beslut i do think.

Men imorgon kommer jag! Mohaha, fit for fight. Har suttit hemma i tre dagar nu, inte ens varit utanför dörren. Jag klättrar på väggarna! Rastlös som få men ändå ingen ork.
Vilket iofs är tur för som alla vet är rastlöshet och cecilia ingen bra kombo. Gör bara massa dumma saker då CENSUR big time.

Tänkte bara tipsa om en nystartad blogg som iallafall jag kommer att råplugga i vår nämligen Kajsas Woho! Min flickvän! Vi har ett förhållande med cirkus 3 (?) år på nacken. (Dom 3 bästa åren i mitt liv!) Iallafall! Adressen är
här och enjoy, hon har nämligen massa knäppis grejer för sig på helgerna och aa så går hon ju på Åva.. Så hon ser på världen med lite annorlunda ögon, men det kan vara kul med lite annat perspektiv på tillvaron, aiight?

Love peace and understanding


Kommentarer
Postat av: flickvännen nr 1

ser jag på världen med lite annorlunda ögon?! hahah:P dte var nåt nytt! ;)

2007-01-30 @ 21:29:56
Postat av: Anonym

Ser jag på världen emd lite andra ögon?! hahaha:P dte var nått nytt ;)

2007-01-30 @ 21:32:20
Postat av: flickvännen nr 1

ser jag på världen med lite andra ögon?! haha:P det vra nått nytt ;)

2007-01-30 @ 21:32:58
Postat av: flickvännen nr 1

ojh..emn dte blev lite många :S:P hahah :D

2007-01-30 @ 21:34:20
Postat av: <3

hahah cutie....

2007-01-31 @ 16:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback