Känslomässig son of a bitch?

Threes hade det trevligt i lördags, o det vart väl nästintill som i dina drömmar? Iallafall, jag åkte hem tidigare så därför fick jag en utförlig raport på söndagen om vad som hänt kvällen innan av min mkt goda vän Clara.
Reagerade ganska så starkt på det hon sa ("AAAAHAHA Vad glad jag blir för henne :') nästan glädjetårar... men vad faaan jag blir typ rörd :S WHat's wrong with me????? reagerade du också såhär? nee faan.. jag håller på o bli en kärring biatch fan fan fan")
Jaa så löd konversationen jag hade delvis med Clara men mest med mig själv (i do think..) när de goda nyheterna anlände. Jaa, men precis ibland undrar man ju?
Finns påtok för mkt känslor i kroppen min time to time.

Antar hellre känslomässig än känslokall. Om man nu måste välja. Vännerna mina verkar iaf ha lagt detta på minnet tillsammans med deras starka reaktioner angående mitt uppseendeväckande beteende.

Anyway, Alexandra om du läser det här, jag bara måste ha din nya bloggadress och lösenordet! Kan knappt bärga mig, i want all the juicy details!

Länkar veckans bästa låt
här. Den här låten är en av de saker som håller mig vid liv denna vecka som innehåller alldeles för mkt timmar i skolan. Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Threes

Haha, SÖTNOS.
Tyvär så gick det ju neråt lika fort som den galda nyheten kom.
Men nu är det nya tag, gällande oss båda och nu ska inget gå fel! om inte....eh det tar vi då

2007-01-24 @ 14:01:25
Postat av: JAO

haha så sant som det var sagt, live each day AMEN

2007-01-24 @ 14:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback