"Ibland kräks jag!" Ice Age 2 anyone?

OMG det har gått 2 hela dagar sen jag skrev sist, lever du Behnam? Skojar, det vart en hel del frågor om hurvida Behnam hade förtjänat att få ett helt inlägg tillägnat sig själv.
Och tja det hela går väl o diskuteras, men vem fan orkar?

Imorgon är det måndag och vi är lediga, yes, eller ledig o ledig vi ska skriva en rapport om ett företag vi ska besöka. Jag besöker papi. Meaning jag är hemma hela dagen insvept i tusentals filtar tittandes på dåliga filmer, och lämnar bara soffan för att hämta mer glass och te.

I övermorgon är det tisdag och vi är lediga, nästan, hela dagen. Vi ska ha friluftsdag och jag ska åka skridskor nere på sjön. Seriöst, hur lång tid kan det ta liksom?

I överövermorgon är det onsdag, och då är vi lediga, nee inte riktigt. Nån måtta får det ju vara! Aha det var ju nästan roligt.
Speaking of roligt, min helg!
Kort recap:

Fredag: Slutar tidigt och åker direkt till gymet för att träna. Sen tofflar jag lite åt sofie eftersom hon så snällt bett mig att handla lite grejer inför kvällens förkrök som (suprise suprise) infinner sig hos allas våran fisk. Hoppar på bussen med massa kassar där Sofie snällt sitter och väntar på mig.
Hem, panik inga kläder i överfulla garderober! Varför händer alltid detta mig? Rusar över till sofie där det finns kläder, lucky me!
Folk droppar in o efter ett tag lämnar vi g-town bakom oss och beger oss mot danderyd, möter upp massor med partysuget folk och pussarna haglar. Isn't life wonderful time to time?
Tessie o Lollo hade gjort ett jättefint jobb med ferren och alla hade en underbar kväll, tack flicks!

Lördag: Hade via ryktes vägen fått reda på att my beloved Hugo inte mådde bra. Så jag tog mig ur sängen relativt tidigt med en baksmälla som hette duga, köpte blommor och godis och åte in till stan. Hugge blev glad för gräset han fick och jag blev glad för att sofie mötte mig vid östra för att göra lite seriös shopping och utbyte av skvaller från gårdagen.
Kom hem med en Fillipa K tröja för det härliga priset 500 pix (tidigare 1000 kr, vem köper liksom?) och ett par True Religion jeans som jag kommer o bo i från och med nu tills eternity. Också dem ett riktigt fynd! Ingen kommer o tro mig men 399 svenska riksdaler kostade byxjäveln! Galet ju. (Tar för givet att alla har någolunda koll på vad dom kostar annars!)
På kvällen var det lite kvalitets tid med emma och sofie med familjer. Det var mys, synd bara att pinka skulle ut o röja, utan de två trötta (mig o sofie).

Söndag: Knappt värt o komentera, håller på o bli riktigt sjuk (tack hugo, nerå) har sett på Aladin och läst tidningar. Bara. Men men skönt med lite skolfritt nu i två dagar iallfall..

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback