Ge mig mitt prison break!!

Godafton Sverige,
tänkte precis börja med nån crap i stil med"hoppas alla mår bra" men kom som tur på att det lät ju bara för mkt... Visserligen hoppas jag ju såklart att alla mår bra men anyway.

Invigde mitt nya gym kort igår! Visserligen utan gymkortet eftersom det låg hemma o skräpade, stupied me!
Men men fick hjälp med att sätta ihop ett individuellt träningsprogram så nu ska det nog bli ordning på även det.
Körde igenom hela passet igår också, såklart utan en tanke på den obefintliga form jag befinner mig i just nu.. Big misstake.
Vadå hej jag kan inte röra mig ordentligt idag? Upptäcker också hela tiden nya ställen jag har ont på.. Me no likie. Men o andra sidan förstå hur fit jag kommer o bli, ha!

Idag var ju en riktig mys dag, gluggprov (behöver jag säga att det var svårt  eller?)
och direkt efter det opponering på varandras svenska c uppsatser.
AWIIE, varför får vi inte ha det varja dag för?
Och dessutom har dom nu lagt till ännu en lektion på tisdags eftermiddagarna, livskunskap, hallå? Släpp ut oss till det riktiga livet och låt oss 'praktisera' livskunskapen istället! Inte för att det var särskilt krävande men tungt att ha vetskapen om att det följande veckorna kommer vi behöva vara kvar tills klockan 16.30 varje tisdag..

Aja dagens bästa var iaf helt klart pannkakorna som jag började dagen med. Kan det bli bättre start eller?

Peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback