Konversationen med stort k

Cecilia, säger:

kom på att jag vet inte helt säkert hu man stavar tll månad nr 8

Clara , säger:

agusti

Clara , säger:

augusti

Clara , säger:

agusti eller augusti

Cecilia, säger:

absolut inte det första!!!

Cecilia, säger:

haha

Cecilia, säger:

du är ju fan värre än mig

Cecilia, säger:

HERRE

Clara , säger:

agusti?

Clara , säger:

haha

Clara , säger:

jag vette fan, varför inte liksom

Clara , säger:

det uttalas ju så

Cecilia, säger:

joo

Clara , säger:

dåså

Cecilia, säger:

joo menades inte med att du hade rätt

Clara , säger:

nej men att jag hade en poäng

Cecilia, säger:

öm nej

Cecilia, säger:

behöver jag informara dig om att dina stavkunskaper mäter sig ungefär lika högt som en dyslektisk 8 åring eller förstår du det själv?

Clara , säger:

nej det förstår jag inte

Clara , säger:

eftersom jag har fucking VG i svenska

Cecilia, säger:

o sa jag att sara stighalls hjärna slutade fungera som normala hjärnor för cirkus 23 år sen

Cecilia, säger:

om inte längre

Clara , säger:

och sa jag att jag hade VG innan hon ens började som lärare=

Cecilia, säger:

vilket förstås var igår

Cecilia, säger:

nej det gjorde du inte

Clara , säger:

och att mitt VG är så tydligt att till och med sara kan se att jag ska ha det

Cecilia, säger:

sa jag att jag hade VG i svenska innan hon ens kunde stava till källförteckning

Cecilia, säger:

den var oskillad

Clara , säger:

den var kanon

Cecilia, säger:

märks att du är sjuk... du är lite ur kängorna

Clara , säger:

ojdå.

Cecilia, säger:

eller vad är det man säger snillet?

Cecilia, säger:

haha

Clara , säger:

mm jag är lite risig

Cecilia, säger:

jag märker jag märker...

Cecilia, säger:

du gav liksom upp där

Cecilia, säger:

inte likt

Clara , säger:

jag vet. jag är lite ur banan

Cecilia, säger:

lite ur banan?

Cecilia, säger:

den var riktigt dålig

Cecilia, säger:

alltså jag är ledsen clara... men det här håller ju verkligen inte

Cecilia, säger:

vad fan hände med standarden?

Clara , säger:

men kan du hålla käften

Clara , säger:

jag är sjuk

Clara , säger:

ockej???

Cecilia, säger:

ockej?

Clara , säger:

ha lite överseende med det

Cecilia, säger:

ockej?

Clara , säger:

HAHAHHAA

Clara , säger:

OMG LOL

Clara , säger:

jag oooooooooooorkar inte

Cecilia, säger:

sara skulle bara veta...

Clara , säger:

sara skulle bara våga veta

Cecilia, säger:

you are soo going down...

Clara , säger:

herre gud

Cecilia, säger:

mm det är det ända du kommer ha förmåga att säga när jag läxat upp dig

Cecilia, säger:

om äns det

Clara , säger:

det känns som om mitt huvud väger sjuhundra bowling klot som sitter och dinglar på en tunn tändsticka som blivit uppbränd 3 ggr om....

Cecilia, säger:

din meningsbyggnad är verkligen out of order

Clara , säger:

min näsa håller jag på att tappa vilken sekund som helst, och min syn förvsann för timmar sedan

Clara , säger:

OCH MED MENINGSBYGGNAD ÄR UNDERBAR

Cecilia, säger:

jasså den försann?

Cecilia, säger:

förvsann?

Cecilia, säger:

översätt nån!

Clara , säger:

om du inte fattar vad det ska stå där borde du gå om några årskurser

Cecilia, säger:

"ockej"

Cecilia, säger:

kanske slut lekt med dig för idag

Clara , säger:

lekt o lekt

Clara , säger:

jävla tortyr till lek

Cecilia, säger:

haha, du har fått några fina... o jag ska gå o strecha min mage för jag har skrattat så himlans mkt ÅT dig idag så jag kommer få tränoingsverk annars
Clara , säger:

jag har fått många fina. och jag är nöjd om du skrattat åt mig. då har jag lyckats ... då behöver jag inte känna så stor skuld

Cecilia, säger:

haha fint att det är ömsesidigt

Clara , säger:

nu kom jag på ngt

Cecilia, säger:

akej?

Cecilia, säger:

bring it on

Clara , säger:

om du menar att jag skriver så dåligtidag

Cecilia, säger:

vem har sagt idag?

Cecilia, säger:

nee den var elak

Clara , säger:

jag har nömligen skrivit 3 uppsatser/ rapporter idag och håller nu på med min 4:e............. kanske borde jag vänta med att lämna in dom?

Clara , säger:

det jobbiga är ju att jag skrivit ut som och lagt i fina plastfickor och skit....

Cecilia, säger:

hahaha

Cecilia, säger:

öm... det finns ju en viss risk att dom inte är av den yppeliga kvalitet som dina brukar vara utav men...


Kommentarer
Postat av: clara

borde jag kanske kommentera detta?

Postat av: cecilai

Tjaa... behövs det några ord?

2007-02-13 @ 23:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback