ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZÅÄÖ

Ber så hemskt mkt om ursäkt angående det förra inlägget. Vet inte riktigt vart det kom ifrån vart nog bara lite cp irriterad på blogg.se som måste vara sverges helt klart långsamaste hemsida. Helt sinnessjukt!
Jaja, helgen var bra, mycket bra till och med.
Var på krök i NP i lördags med fågel o grabbarna. Och vår fågel som ligger i lumpen nu var ju bara för mkt. Jag skojar inte! Varje mening han sa började med  " Aa i lumpen där..." eller "Nu när jag ligger i lumpen..." etc etc i all evighet. Skärpning vännen! O grattis igen!
Skulle ta lite random pics med min hyper pimpiga mobilkamera, men nja.. det går ju inte o se vad det är på dem... Frågan alla ställer sig är ju: är kameran sämst i hela världen o tar på mattkanter eller är hon för skön?
Öm bla bla bla... en massa saker som inte angår dig eller dig för den delen, varför glor dom för fattar dom noll kasnke?
Hade en väldigt öppen dag igår, en hel del förtäljdes och när livskunskapen avslutats visste man anningen mer om sina classmates och sin lärare. Vare sig man ville det eller inte. Host Behnam host.
Ja ja.... <<skippade reklamen idag för o plugga italienska. Jaa... o vad är det jag sitter o gör nu? Inte pluggar iaf... Känns som om jag blir sjösjuk varje gång jag tar upp de jävla böckerna.. Det finns ju så himla mkt annat o göra som är så grymt mkt roligare. Inte konstigt att man skippar en massa lektioner o läxor and all that crap...
Wooho... jag är så trött i kroppen att jag orkar inte lyfta tansgenterna längre ska bara ta en liten nap.

SEN ska jag plugga, om jag inte kanske ringer emma först... eller tar en bit mat, ääh jag kör på båda, böckerna går ju ingenstans... AAAH fuck it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback