onsdags-sucken.

Vet inte om jag ska vara osmart eller smart nu? Äh jag är smart, orkar inte det andra. Då får man ångra det så otroligt mycket och är det nått jag är trött på så är det just det. Att ångra saker. Så nu är det slut med det. Föralltid. Frågan är bara hur det ska funka... Då jag är mästare på att göar pinsamma, dumma och elaka saker kan det bli en riktig utmaning! En sak att göra för att slippa ångra kan ju vara att säga till han att man ångrar det. Jag har testat det, typ igår. Men det resulterade mest i ånger över att ha berättat det. Varför? Ånger föder ånger, en ond cirkel. Blir så trött så trött.

image208

Du vet vad jag vill, nu är det bara att du tar reda på att det är samma som du vill så kommer allt att bli bra bra bra.

Kommentarer
Postat av: syster

mitt hjärta. om jag inte hade haft en liten aning om vad du skriver om så hade jag nästan skrattat över ett sådant typiskt cecilia inlägg detta är. Jag finns här!

2007-12-06 @ 17:56:59
Postat av: sis

haha... and thats how i like it (i dubbel bemärkelse babe!)

2007-12-06 @ 20:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback