24/8 2007

hey, var ju ett tag sen så jag tänkte att jag skulle skriva nån rad mest för o meddela att jag lever liksom.. Gjorde min sista dag på sommarjobbert igår vilket  känns otroligt skönt men samtidigt så kommer ju ångesten om vetskapen att skolan börjar in less then a week.. jobbigt jobbigt.
men samtidigt, jag har fyllt mina sista dagar of freedom med så mkt som jag orkar med (bara roliga saker så klart!) så mig ska det nog inte gå nån nöd på.
Nä nu har jag gjort mitt för idag på den här bloggen, nu blir det powerwalk med mam. Och ikväll, inflyttingsfest på söder. Känns bra känns bra, tar fisken med mig haha... Var länge sen sist det var party med henne så det kommer bli galet!

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback