Om jag blivit utmanad 2 ggr måste jag skriva det här 2 ggr då?

Jag skippar reglerna för jag fattade dem typ inte, med  det verkar typ som om det här går ut på att jag ska skriva pinsamma saker om mig själv. Ooh. Men de flesta vet väl redan de sjuka sakerna som händer när jag är i närheten. Men men jag är ju inte en bangare så här kommer det:

1.   Jag är långsam. I  a l l t  jag gör.
2.   Jag smaskar, tydligen.
3.   En gång rev jag ner en bokhylla på fyllan.
4.   Jag hatar o raka benen.
5.   Jag har aldrig druckit mjölk i skolan. (Förutom en gång under pistolhot men det räknas inte.)
6.    Min lillebror får bulor i pannan som kan förväxlas med horn.


Jag skickar inte vidare den här utmaningen. Den sög.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback