Live from Brazil

Okej jag skaffade mig idag en ny pojkvän, en riktig don juan charmig och söt på alla möjliga sätt (lägg märke till ironin här) krulligt hår, hesaste rösten ever och en förkärlek till att kedjeröka. Oh yeeah precis det som får mig att gå igång.
Nog om det idag har varit en nästintill för spännande dag.. Vi åkte ut med båten för att snorkla lite i några laguner, och just idag hade högre makter bestämt sig för n¨ågon slags tropisk storm skulle bryta ut just över våra huvuden. Båtjäveln gungade så gruymt mkt att jag flera gånger var tvungen att hålla i mig för att inte trilla över bord, skojar inte! Och mitt i allt detta m(behöver jag säga att regnet hällde ner förresten?') så får dem problem med motorn, jaaa.... aja skit samma vi kom iaf hem helskinnade förutom ett magnet brännmärke på papis ben., men han överlever.
Ikväll är det ju nyårsafton för hela slanten, vad händer hemma? Hoppas alla super sig så fulla som det bara går på champagne (läs billiga groggar)och har the best of times, höhö...
INgen mer smörja för idag tangentbordet som visserligen är svenskt är hur segt som helst! Nästintill svettig efter denna dust med det.... ARGH dö...

GOTT NYTT ÅR KIDS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback